دوشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۸۸

پیامی سرگشاده به آیت الله منتظری

پیامی سرگشاده به آیت الله منتظری

آقای منتظری در صداقت رفتار و گفتارتان هیچ تردیدی نیست اما مشکل چگونه برخوردتان است. با لمپنهای به جاه و مقام رسیده با سلام و صلوات و امر به معروف و نهی از منکر، نمی توان کاری از پیش برد.
پیشنهاد می کنم عمامه از سر بر گیرید و راهپیمایی اعتراضی از قم تا تهران را در همین روز قدستان ترتیب دهید. کل مجالس خبره و نگهبان و مصلحت نظام و بلاخره رهبری ولایت مطلقه ی آقای خامنه ای را بزیر بکشید.
همه این تشکیلات بنام اسلام و قوانین تشیع است. همه عملکردها با توجیه اسلامیست. شکنجه ها و تجاوزها با " یا زهرا یا حسین" بوده و است. حنایتکاران اسلامی بنام اسلام و دوازده امام و چهارده معصوم دست به جنایتهای هولناک تا کنونی زده اند. رئیس جمهورش از صاحب زمان الهام گرفته و رهبرش از چاه جمکرانش! و ملت و مملکت را به این روز سیاه نشانده اند. با فتواهای دینی تجاوز و شکنجه و ترور و اعدام کرده اند. خودتان بهتر از هر کسی خبر دارید که چه بر مردم بی دفاع میهن ما که تنها جرمشان اعتماد و با ور به روحانیت بوده است ، چنین جنایتی را بر آنها روا داشته اند. مسئولیت نخستین برخورد با این جنایتها بعهده مراجع و کلا روحانیت شیعه است.
پیشنهاد می کنم شورای موقتی از همداستانهایتان ترتیب دهید و حکومت را به اهلش واگذارید و اسلام سیاسی را که سه دهه تجربه کریده اید از سیاست دور کنید. این نظریه در عمل به این باتلاق متعفن خیانت و غارت و جنایت انجامیده است.
شورای موقت شما می تواند با برگزاری یک انتخابات آزاد کار مملکت و قانونگذاری شایسته را به مجلس موسسان منتخب مردم واگذارد وبا این کار دامن اسلام و خدایتان را از ننگ و خیانت و جنایتی که سه دهه در میهن ما صورت گرفته، بزدایید.

آیا چنین خواهید کرد؟

با احترام
گیل آوایی
14 سپتامبر 2009

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر