شنبه، مهر ۱۷، ۱۳۸۹

وای اگر از پس امروز بود فردایی - گیل آوایی

در خبرها آمده است: حکومت اسلامی؛ در شش ماه اخیر 137 نفر اعدام کرد
بشکند دستتان که اینگونه به قتل ایرانیان نشسته اید. نفرت بر خدا و صاحب زمانتان که ولایتش را ادعا می کنید. نابود باد اسلامتان که شرم خونبار بشریتید.
چرا به جان مردم ایران افتاده اید!؟ چرا نمک خورده و می خورید و نمکدان می شکنید!؟ کجای این جهان ایستاده اید قاتلان!؟ که خون بی گناهان از چنگال شومتان سرریز است! کجای مهربانی این آب و خاک به حرمت دین و ایمان و قرآن تان حرام نشست که جنابتبارتر از تبارتان تازیانه ی تازی بر پیکر ایران و ایرانی می زنید!؟ چشم سیری ناپذیرجنایتهایتان را بازکنید که چه بر سر این مردم آورده اید! از کجا می دزدید و غارت می کنید و به کجا و به شکم چه کسانی می ریزید! چرا بخودتان نمی آیید!؟ به هزار سال هم نمی شد اینگونه چهره ی خون آشام اسلامتان را به همگان آشکار نمود که شما انسان نمایان ِ کوردل پرده از وقاحت اسلامتان کشیده اید و اینگونه به جنایت، آیه لابه می کنید! نفرت بر آن صاحب زمانی که برای حکومتش تا اینحد بی چشم و رو به جنایت و قتل و غارت نشسته اید و با وقاحت پلیدانه ای آشکارا دروغ می گویید، انکار می کنید، می کُشید و می دزدید و به سفره های خالی تهیدستان نیز رحم نمی کنید! چرا سر در مغاک کوردلی تان فرو برده اید و اینهمه ناروایی و نابرابری و زور و دروغ و فریبکاری و سیه روزی یک ملت را نمی بینید!؟ وقتی الرحمان و رحیم نعره می کشید! ناله های دردناک مادری که به عزای فرزندش نشانده اید، نمی شنوید!؟ وقتی که قرانتان را لابه می کنید! شلاق و شکنجه و اعدام را با تلاوت آیه هایش، نمی بینید!؟ در حکومت نحس تان، اعتیاد و فقر و غارت و دزدی و تجاوز و شکنجه و دار و داغ چنان روزمره شد که وقاحت آن به چشم شما جنایتکاران نمی آید!
نفرت بر آن قران تان! نفرت بر آن محمدتان! نفرت برآن امامتان! چه بر سر این مردم آورده اید! چه بر این آب و خاک آوار کرده اید! همه جا خون! همه جا عزا! همه جا دروغ! همه جا ریاکاری! همه جا وهم و خرافات! همه جا درماندگی و حقارت! همه جا نکبت و سیه روزی! اینهمه نتیجه سی سال حکومت نحس اسلامتان است! حکومت صاحب زمانی تان است! حکومت عدل علی تان است! حکومت ولایت فقیه خون آشامتان است!
وای اگر از پس امروز بود فردایی



۱۷ نظر:

  1. نمی دونم کی هستی؟ نمی دونم چه جوری یهو از اینجا سر در آوردم ولی هر چی هست حرفات به دلم نشست غریبه! انگار از عمق وجود خود من می گفتی! انگار حرف دل منو می گفتی، صدات گرم غریبه، مواظب خودت باش

    پاسخحذف
  2. shoma inghadr bisavadi keh bekhatere yek mosht akhond beh yek din keh 1.5 bilion adem azesh payravi mokone be hamin rahati tohin mikonid!!
    vaghan keh bayed begam khak bar on sare khodet!

    پاسخحذف
  3. ای قربون دهنت حرف دلم را زدی

    پاسخحذف
  4. زنده باشی‌ رفیق.

    یک نفرت هم برای ما ملت که میبینیم، میترسیم و سکوت اختیار می‌کنیم.

    پاسخحذف
  5. در پاسخ به دوستی که تعداد مسلمانها را نشان این میداند که این دین و باور قابل احترام هست باید بگویم که تعداد کمونیستهای چین تفاوته چندانی با تعداد مسلمانها ندارد و از این رو باید به کمونیسم هم احترام گذشت. ولی مسلمانها اولین کسانی هستند که به این باور بی احترامی میکنند.
    گذشته از این کردارهای سیاسی و اجتمایی روحانیت در ایران از برداشتهای کاملا آشکار از کتابه مقدس مسلمانهاست و این قابل انکار نیست. دوگانه گوئی در قرآن همواره فرصت مناسبی را برای افراده سود جو پیش آورده که به نام خدا و دین به ستم فراوان به مردمان روا دارند.

    از این سخنان بگذریم ...

    من تنها یک پرسش دارم که در باره تمامی ادیان ابراهیمی میباشد.

    دوست مسلمان من. تنها و تنها یک دلیل قابل دفاع برای من بیان کنید که به راستی قرآن گفته های خداست. نترسید . از اینکه به این پرسش فکر کنید به دوزخ فرستاده نمیشوید. پرسش کردن اولین حق یک انسان است . و خداوند این حق را از هیچ کس نگرفته . آنها که از جانبه خدا این حق را از انسانها میستانند دروغگو هائی هستند که به دنبال سوده دنیا هستند و از دل ساده و ضمیر پاک شما سو استفاده میکنند.

    دوستان بدرود .

    پاسخحذف
  6. آنچه اسلام به ایران داد
    صادق هدایت


    ما که عادت نداشتیم دخترانمان را زنده به گور کنیم، ما برای خودمان تمدن و ثروت و آزادی و آبادی داشتیم و فقر را فخر نمیدانستیم همه اینها را از ما گرفتند و بجاش فقر و پشیمانی و مرده پرستی و گریه و گدائی و تأسف واطاعت از خدای غدار و قهار و آداب کونشوئی و خلأ رفتن برایمان آوردند، همه چیزشان آمیخته با کثافت و پستی و سود پرستی و بی ذوقی و مرگ و بدبختی است.

    چرا ریختشان غمناک و موذی است و شعرشان چوس ناله است چونکه با ندبه و زوزه و پرستش اموات همه اَش سرو کار دارند.

    برای عرب سوسمار خوری که چندین صد سال پیش به طمع خلافت ترکیده، زنده ها باید به سرشان لجن بمالند و مرگ و زاری کنند.

    ...، در مسجد مسلمانان اولین برخورد با بوی َگند خَلأست که گویا وسیله تبلیغ برای عبادتشان و جلب کفار است تا به اصول این مذهب خو بگیرند. بعد این حوض کثیفیکه دست و پای چرکین خودشان را در آن میشویند و به آهنگ نعره مؤَذن روی زیلوی خاک آلود خودشان دولا و راست میشوند و برای خدای خونخوارشان ورد و اَفسون میخوانند.

    ... , عید قربان مسلمانان با کشتار گوسفندان و وحشت و کثافت و شکنجه جانوران برای خدای مهربان و بخشایشگر است خدای جهودی آنها قهار و جبار و کین توز است و همه اش دستور کشتن و چاپیدن مردمان را میدهد و پیش از روز رستاخیز حضرت صاحب را میفرستد تا حسابی دخل امتش را بیاورد و آنقدر از آنها قتل عام بکند که تا زانوی اسبش در خون موج بزند.

    تازه مسلمان مومن کسی است که به امید لذتهای موهوم شهوانی و شکم پرستی آن دنیا با فقر و فلاکت و بدبختی عمر را بسر برد و وسایل عیش و نوش نمایندگان مذهبش را فراهم بیاورد. همه اَش زیر سلطه اَموات زندگی میکنند و مردمان زنده امروز از قواننین شوم هزار سال پیش تبعیت میکنند کاری که پستترین جانوران نمیکنند.

    عوض اینکه به مسائل فکری و فلسفی وهنری بپردازند، کارشان این است که از صبح تا شام راجع به شک میان دو و سه استعامنه قلیله و کثیره بحث کنند.

    این مذهب برای یک وجب پائین تنه از عقب و جلو ساخته و پرداخته شده. انگار که پیش از ظهور اسلام نه کسی تولید مثل میکرد و نه سر قدم میرفت، خدا آخرین فرستاده خود را مامور اصلاح این امور کرده!

    تمام فلسفه اسلام روی نجاسات بنا شده اگر پائین تنه را از آن حذف کنیم اسلام روی هم میغلتد و دیگر مفهومی ندارد. بعد هم علمای این دین مجبورند از صبح تا شام با زبان ساختگی عربی سر و کله بزنند سجع و قافیه های بی معنی و پر طمطرق برای اغفال مردم بسازند و یا تحویل بدهند.

    سرتاسر ممالکی را که فتح کردند، مردمش را به خاک سیاه نشاندند و به نکبت، جهل، تعصب، فقر، جاسوسی، دوروئی، دزدی، چاپلوسی و کون آخوند لیسی مبتلا کردند و سرزمینش را به شکل صحرای برهوت در آوردند.

    ... اما مثل عصای موسی که مبدل به اژدها شد و خود موسی از آن ترسید این اژدهای هفتاد سر هم دارد این دنیا را میبلعد. همین روزی پنج بار دو لا راست شدن جلو قادر متعال که باید بزبان عربی او را هجی کرد، کافی است تا آدم را تو سری خور و ذلیل و پست و بی همه چیز بار بیاورد.

    مگر برای ما چه آوردند؟ معجون دل به هم زنی از آرا و عقاید متضادی که از مذاهب و ادیان و خرافات پیشین، هول هولکی و هضم نکرده استراق و بی تناسب بهم در آمیخته شده است، دشمن ذوقیات حقیقی آدمی، و احکام آن مخالف با هر گونه ترقی و تعالی اقوام ملل است و به ضرب ششمشیر به مردم زورچپان کرده اند. یعنی شمشیر بران و کا سۀ گدائی است، یا خراج و جزیه به بیت المال مسلمین بپردازید یا سرتان را میبریم هر چه پول و جواهر داشتیم چاپیدند. آثار هنری ما را از میان بردند و هنوز هم دست بردار نیستند؛ هر جا رفتند همین کار را کردند

    پاسخحذف
  7. تفاوت خط امامي ها با مجاهدين جدا" اين بود که خط امامی ها می خواستند اسلام را توی دهن آدم فرو کنند، اما مجاهدين می خواستند اسلام را با اسلحه شاف آدم بکنند.

    پاسخحذف
  8. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  9. من هم یک زمانی خود را مسلمان میدانستم و پیش تر از آن هوادار خمینی. اول خمینی‌ام رفت و بعد هم اسلامم. هنوز مسلمان ماندگان ادعای عجیبی دارند. میگویند آنچه که در این ۳۲ سال و حتا قبلتر روی داده اسلام واقعی نبوده! اسلام با تمام نیرویی که داشت قرنها بر جان و مال ما سلطه داشت و این ۳۲ سال هم با همه‌ی قوای خود دست بکار شد تا آیین خیلی خیلی خیلی مامانی اسلام را به صحنه‌ی عمل در آورد و بطور ساده نتوانست که نتوانست. پس دوستان بس کنید. فرصتی به اسلام داده شد و زیر آن زایید. دستکم اینکه اسلام مسبب تمام این مسایل است یا نیست را باید ۵۰-۵۰ بدانید نه اینکه زرتی بگویید که آنچه قرنها و بویژه پس از جمبوری اسهالی گدشته حتما اسلام نبوده. اگر نه چرا همه در ابتدا آنرا اسلام میدانستید؟! خیلی زرنگید! فعلا بروید در خانه بکپید که به دموکراسی دینی شما نیازی نیست.

    پاسخحذف
  10. اقا یا خانمی که در دومین پیام نظر دادیدو من براساس باور خودبه آزادی بیان، آن را عینن منتشر کرده ام، بجای اصرار و اثبات حماقتتان بهتر است کمی چشمتان را باز کنید که جنایتها و سیه روزیهایی که در ایران اسلامی رخ داده و می دهد، بدلیل یک مشت آخوند نیست! به نمونه های افغانستان، عربستان ( که با شمشیر هنوز گردن می زند!!)،پاکستان، و اصولن همه ی کشورهای مسلمان نشین نگاه کنید آنجا که آخوندهای حکومت اسلامی ایران نیستند! بلکه اسلام است که چنین خاکی بر مسلمانان از جمله شما نظر دهنده مورد اشاره ام، ریخته و می ریزد.
    با این برخوردهای کور و ابلهانه، اصل جنایت پاک نمی شود. برای درک بیشتر، به نوشتارم در ویدئو کلیپ که یکی از خوانندگانش، آن را ساخته و نیز به نوشتار زنده یاد صادق هدایت که در بالا آمده، دقت کنید تا شاید به خودتان بیایید اگر بر بلاهت کورتان پافشاری نمی کنید.بر این باورم که دین وقتی بسوی قدرت می خزد جنایتباری آن آغاز می شود و در اسلام هم جنایتباری اسلام و فریبکاری نهادینه ی آن، از همان نخستین گام محمد بسوی قدرت شروع شده و تا به امروز شاهد سیاهکاریها و خون آشامیهای هولناک باورمندان اسلام سیاسی هستیم.این تضاد از همان آغاز بوده و در قران هم اگر با دیده ی تعصب کور نخوانیدش خواهید دید که تضادهای گفته شده در آن فراوان است. کتاب" 23 سال" نوشته ی زنده یاد علی دشتی شاید یکی از آثار آگاهی دهنده در این زمینه باشد که بروشنی به آن پرداخته است
    اسلام همین است که می بینید. چه خودتان را بفریبید که حکومت اسلامی را مشتی آخوند بدانید چه توهمی ابلهانه و خرافه واری در سر بپرورانید و اسلامی جداگانه از آنچه که است و هست بخود بقبولانید. بجای اعتراض به من به آن حرامزاده های جنایتکار، به همین عریانی ای که فریاد می کنم، اعتراض کنید اگر به همان اسلامی که دفاعش می کنید، باور دارید. من همه ی جنایتهای بویژه سه دهه از حکومت نحس اسلامی درمیهنم ، از آن خمینی خون آشام گرفته تا همین رهبر قاتلان را از اسلام ناب محمدی می دانم. خدا و قرآن و محمد در تجاوز و شکنجه و قتل و غارت مردم و سرزمین من سهیمند.. همه جنایتها با تکیه به همین اسلام صورت گرفته و می گیرد.
    گیل آوایی

    پاسخحذف
  11. سلام
    لذت بردم
    خوش باشید و سرافراز
    .
    جسارتا و ضمنا در بخش ستینگ می توانید زبان وبلاگ خود را به فارسی تغییر دهید که خود وبلاگ مطالب را مرتب تر بچیند

    پاسخحذف
  12. به قول میرزا آقا خان کرمانی:
    اگر یک جلد کتاب از 24 جلد کتاب بحار الانوار علامه مجلسی را در هر کشوری انتشار بدهند ، دیگر امید نجات برای آن ملت کم است . حالا تصور کن که هرگاه 24 جلد از این کتاب در میان ملتی منتشر شود !

    محض ازدیاد بصیرت, یکی از حدیث های مهم این بحارالانوار را نقل می کنم که مُشت نمونه خروار باشد .
    علی علیه السلام در غزوه صفین ، قصد عبور از نهر فرات را داشت ولی معبرش معلوم نبود . به نصیر بن هلال فرمود برود کنار فرات ، واز طرف من ماهیی به نام کرکره را صدا کن ، و از او محل عبور را بپرس . نصیر اطاعت نمود و بر کنار فرات آمد و فریاد برآورد که یا کرکره ، بالفورهفتاد هزار ماهی سر از آب بیرون آوردند ، لبیک لبیک ، چه می گویی ؟
    نصیر جواب داد ، مولایم معبر فرات را می خواهد ، هفتاد هزار ماهی آواز برآوردند که ما همه کرکره نام داریم ، بگو این شرف در حق کدامیک مرحمت شده است تا اطاعت کنیم . نصیر برگشت و ماجرا را به عرض مولایش علی رسانید .
    فرمود ، برو کرکرة بن صرصره را بخوان . برگشت و ندا داد . این بار شصت هزار ماهی سر برآوردند که ما کرکرة بن صرصره هستیم ، این عنایت در حق کدام شده است ؟
    نصیر برگشت و پرسید . فرمودند ، برو کرکرة بن صرصرة بن غرغره را بخوان . نصیر بازگشت و چنین کرد . این بار پنجاه هزار ماهی و ماجرای پیشین تکرار شد .
    برگشت و مولا گفت : برو کرکرة بن صرصرة بن غرغرة بن دردرة را بخوان . تا اینکه در دفعه هشتم که فریاد برآورد ، ای کرکرة بن صرصرة بن غرغرة بن دردرة بن جرجرة بن عرعرة بن مرمرة بن فرفرة !
    آن وقت ماهی بسیار بزرگی سر از آب برآورد و قاه قاه خندید که ای نصیر ، به درستی که علی ابن ابیطالب با تو مزاح فرموده است ، زیرا او خودش همه راه های دریا و معبر ها و دجله ها را از ماهیان بهتر میداند ، ولی اینک به او بگو که معبر فرات آنجا است .
    نصیر برگشت و صورت حال را عرض کرد .
    حضرت فرمودند ، آری من به همه راه های آسمانها و زمین آگاهم . پس نصیر صیحه زده غش کرد . و چون به هوش آمد فریاد برآورد ، شهادت میدهم که تو همان خدای واحد قهاری . و آنگاه حضرت فرمود . چون نصیر کافر به خدا شده ، قتلش واجب است . آنگاه شمشیر از غلاف کشید و گردنش را بزد .
    ( حدیثی در بحارالانوار علامه مجلسی معتبرترین و بزرگترین منبع مذهبی شیعیان )
    خردمند کاین داستان بشنود
    به دانش گراید ز دین بگسلد

    پاسخحذف
  13. زنده باشي گيل آوايي
    نفست گرم
    دمت حق
    پاينده باشي مرد

    پاسخحذف
  14. 1,5 بيليون مسلمان. بسيار خوب, از بين ابن جوامع يك دانه خوشبخت, ازاد, اسوده, با رقاه بدون نگراني از اينده نشان دهيد, . ميدانيد چرا؟ جهل و استبداد. اين كاكتوس زشتي كه حكومت اخوند نامش است را محمد رضا شاه تزينش كرد. اخوند گداصفت حقه باز را جاهلان تحويل و خاينين احترام ميگذاشتند. ننگ بر همه كساني كه در تطاهرات 56ور57 شركت كردند. كمي عقل و تفكر نداشتند. 5 ميليون به استقبال خميني شياد وجنايتكار رفتند و وقتي كه مرد با وجود ده سال جنايت و تجاوز, اينبار 10 ميليون به تشيع جنازه رفتند, دقيقا ماجراي تجاوز اعراب اهريمن و حالا گريه بر سر قبرشان. ايرانيان به شعور انسان و ازادگي اين موحود توهين ميكنند. بگذاريد اعتراف كنيم كه, خيلي از هموطنان نمي فهمند كه نمي فهمند.

    پاسخحذف
  15. damet garm, kheili ziba neveshti

    پاسخحذف
  16. گفته های اون مردک بیسواد احمق خرافاتی ترسو خود فریاد میزند که بیسواد کیست. چرا که اگر او میدانست که پیغمبرش یک راهزن است و قرانش پر از توحین به انسانیت و غیر مسلمانهاست واسلامش با توحین و تجاوز و قتل و قارت دیگران بنا گذاشته شده دیگر توقع احترام از کسی را نمیکرد.
    http://iran000.blogspot.com/2010/10/blog-post_11.html

    پاسخحذف
  17. :
    Irani Hastam,
    Baayasti Betwaanam In-GOFTAAR Raa Baaz-Bayaani Nemaayam,

    بشکند دستتان که اینگونه به قتل ایرانیان نشسته اید. نفرت بر خدا و صاحب زمانتان که ولایتش را ادعا می کنید. نابود باد اسلامتان که شرم خونبار بشریتید.
    چرا به جان مردم ایران افتاده اید!؟ چرا نمک خورده و... می خورید و نمکدان می شکنید!؟ کجای این جهان ایستاده اید قاتلان!؟ که خون بی گناهان از چنگال شومتان سرریز است! کجای مهربانی این آب و خاک به حرمت دین و ایمان و قرآن تان حرام نشست که جنابتبارتر از تبارتان تازیانه ی تازی بر پیکر ایران و ایرانی می زنید!؟ چشم سیری ناپذیرجنایتهایتان را بازکنید که چه بر سر این مردم آورده اید! از کجا می دزدید و غارت می کنید و به کجا و به شکم چه کسانی می ریزید! چرا بخودتان نمی آیید!؟ به هزار سال هم نمی شد اینگونه چهره ی خون آشام اسلامتان را به همگان آشکار نمود که شما انسان نمایان ِ کوردل پرده از وقاحت اسلامتان کشیده اید و اینگونه به جنایت، آیه لابه می کنید! نفرت بر آن صاحب زمانی که برای حکومتش تا اینحد بی چشم و رو به جنایت و قتل و غارت نشسته اید و با وقاحت پلیدانه ای آشکارا دروغ می گویید، انکار می کنید، می کُشید و می دزدید و به سفره های خالی تهیدستان نیز رحم نمی کنید! چرا سر در مغاک کوردلی تان فرو برده اید و اینهمه ناروایی و نابرابری و زور و دروغ و فریبکاری و سیه روزی یک ملت را نمی بینید!؟ وقتی الرحمان و رحیم نعره می کشید! ناله های دردناک مادری که به عزای فرزندش نشانده اید، نمی شنوید!؟ وقتی که قرانتان را لابه می کنید! شلاق و شکنجه و اعدام را با تلاوت آیه هایش، نمی بینید!؟ در حکومت نحس تان، اعتیاد و فقر و غارت و دزدی و تجاوز و شکنجه و دار و داغ چنان روزمره شد که وقاحت آن به چشم شما جنایتکاران نمی آید!
    نفرت بر آن قران تان! نفرت بر آن محمدتان! نفرت برآن امامتان! چه بر سر این مردم آورده اید! چه بر این آب و خاک آوار کرده اید! همه جا خون! همه جا عزا! همه جا دروغ! همه جا ریاکاری! همه جا وهم و خرافات! همه جا درماندگی و حقارت! همه جا نکبت و سیه روزی! اینهمه نتیجه سی سال حکومت نحس اسلامتان است! حکومت صاحب زمانی تان است! حکومت عدل علی تان است! حکومت ولایت فقیه خون آشامتان است!
    وای اگر از پس امروز بود فردایی

    WAAY AGAR AZ-PAS-e EMROUZ BOWAD FARDAAI
    ,
    WAAY AGAR AZ-PAS-e EMROUZ BOWAD FARDAAI
    ,
    WAAY AGAR AZ-PAS-e EMROUZ BOWAD FARDAAI
    ...


    Berus Adrian Parsian

    پاسخحذف