شنبه، مهر ۱۷، ۱۳۸۹

بانوجان به شما چه!؟

به این دُر افشانیها توجه کنید که بانوی عزیزمان شیرن عبادی و اقای گنجی چه می گویند"
شیرین عبادی، برنده ایران جایزه صلح نوبل و اکبر گنجی، روزنامه‌نگار سرشناس ایرانی، نسبت به اعطای جایزه‌ای در آلمان به کورت وسترگارد، کاریکاتوریست جنجالی دانمارکی اعتراض کردند( گفتآوری از رادیوفردا.

اینها اگر در فردای ایران قدرت بگیرند چکار می کنند!؟ اینهمه بیداد در کشورمان بر سر هر بخت برگشته ای آوار شده و فقر و بیکاری و بیماری و شکنجه و تجاوز و بی پناهی در حکومت اسلامی! درد را به استخوان همه رسانده بعدش اینها به چه چسبیده اند وغذای تبلیغاتی درست می کنند!!!واقعن نمی دانم چرا کوه ما ایرانیان همیشه موش می زاید!!! یکی از کیسه خلیفه می بخشد و فراموش نمی کند و این بانوی بسیار محترممان هم همه را گذاشته با جایزه آلمانی به کارتونیست دانمارکی اعتراض می کند! حالا اگر آقای گنجی می گوید، شگفتی ای نیست چرا که از کوزه همان برون تراود که در اوست! اما بانوشیرین جان عبادی چرا!؟ یکی نیست به این بانوجان بگوید به شما چه!؟
براستی آب در آسیاب چه کسانی می ریزند این جنابان! برای خوش آمد چه کسانیست!؟
آقای گنجی دیرگاهیست که چاروادار نشده! فحش را یاد گرفته است و بانوجان ِ ما هم پیاله نزده بد مستی می کند! روزگار ما را می بینید!؟

۱ نظر:

  1. شايد بشود ادعا كرد كه, تنها موسسه ا ي كه دراين 50 سال گذشته براي فقط روشنگري جاهلان اقدام به چاب اي نقاشي ها كرده,همين روزنامه دانماركي بوده. غرب براي حفظ منافع خود ,به بيداركردن مسلمانان اقدام نميكند. با جهل و بي تخصصي مذهبيون , كليه مذاكذات اقتصادي را مي برد. حالا هي ايراني ها بروند مكه و مدينه و مشهد و بگور متجاوزين بگريند كه چي؟ حداقل قران را بخوانند شايد چاره ساز باشد.از اين كتاب مذخرف بايد به عبرت گرفت.

    پاسخحذف