دوشنبه، مهر ۲۶، ۱۳۸۹

شماها درد را می گویید اما درمان را گشاد می دهید

به همه ی دار و دسته های حکومت اسلامی از هر شخص و لایه و گروه: شماها درد را می گویید اما درمان را گشاد می دهید

گفتن ِ درد کافی نیست. آشکاری جنایتها حتی بشکل گزینشی و متناسب با نگاه و باور خاص، کافی نیست. راه برون رفت و درمان هزار درد بی درمان مردم و سرزمین ما مسئله است! کدامتان برای درمان یک از دردهای بی شمارمان راهی صادقانه و درست در پیش دارید یا می گویید
اساس و چنبره ی هزاری توی اسلام خود یکی از عوامل تیره بختی و درد بی درمان ما و سرزمین ماست! خدایتان با هر داغ و دار و درفش و غارت و ریاکاری همراه بوده است. هر شلاق و شکنجه و اعدام با تلاوت قرآن تان و هر گور بی نام نشان بهترین فرزندان این آب و خاک با باور شوم و جنابتبار اسلامتان بوده است. درمان جستن از چنین دین و باوری جز خود فریبی و فرصت طلبی جاهلانه و ریاکارانه نیست. اگر ذره ای صداقت حتی در بهترین حالت یعنی همان شناخت نیمبندتان از جهان کنون و ایران و ایرانی، در شماباشد خدایتان، محمدتان، قرآنتان و همه ی عمامه به سرهای از آیت الله گرفته تا شیخ و طلبه و مفتخورهای ریز و درشتتان را به مسجدها و حوزه های متعفن خودتان بر می گردانید و مردم و سرزمین مان را از نکبت خودتان و خدایتان نجات می دهید! مگر می شود اینهمه جنایت از اعدامهای صلواتی تان گرفته تا قتلها و ترورها و از غارتهای سهم امامی تان گرفته تا دلارهای خونبار دار و ندار این مردم و این سرزمین را ببنید و از سر بگذرانید و باز از همان سوراخی راه چاره بنمایانید که چنین سیه روزیها و عقب ماندگی ها و حقارت و بیچارگی ها را روی دست هر پیر و جوان این آب و خاک بگذارید!؟
چشمهایتان را باز کنید. صریحترین و آشکاارترین فریادهای مردم این است

حکومت اسلامی باید گورش را گم کند
خامنه ای رهبر قاتلان با همه گزمه های ریز و درشتش باید گورش را گم کنند
ما این حکومت نحس را نمی خواهیم
ما از این اسلام و از این دنیا و آخرت مدعایتان بیزاریم
ما داد می خواهم همه ی بیدادی که به ما و سرزمین ما رفته است
نفرت از اسلام و خدا و محمد و صاحب زمانتان، دست آورد همه ی فریبکاریها و ریاکاریها و جنایتهای هولناکیست که بر سر ما و سرزمین ما آوار کرده اید.
نه خمینی جنایتکار برای ما و سرزمین ما بود و نه دوران خونبار و نکبتارش دوران طلایی
همه شما مایه ننگ و تحقیر ما و سرزمین مایید





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر