یکشنبه، اسفند ۲۲، ۱۳۸۹

ایران وطنم، جهان من ایـــــران است - گیل آوایی


از یار وُ دیار با تو پیـــــــــمان دارم
رستن زتو چون شکوفه ایمان دارم
نوروز من ای نیــــــــای ایرانی من
هستم زتو ایرانی و ایــــــــران دارم
….

برگیر بنفشــــــه ای و یاری بنواز
از مهر و بــــــهار دلنوازی بنواز
این نیز چوصدهزار می آید و باز
معنای بهاری پس بـــهاری بنواز
........

ایران وطنم، جهان من ایـــــران است
هم ظاهر و هم نهان من ایـــران است
جـــــانم گر از آغوش وطن مانده جدا
هر جا که روم، روان من ایران است
…..

زرتشت نماد نام ایرانی ماست 
اسلام نشان ننگ و بدنامی ماست
از بهر حقارت است الله الله
عمامه بسر برای ناکامی ماست
......
عشق است که با بهار می آغــازیم 
چون جنگل ِ سبز میهن خود سازیم 
ما دلشـــــدگان وطن آزاده چوسرو 
سر در ره آزادی میهن بــــــــازیم
.....

عشق است که با بهار آغــــاز کنیم
هر بود و نبوده را دگر ســــازکنیم
نوروز و بهاروعشق ورزیست بیا
کآغوش زمهر بهر هم بــــــاز کنیم
.......
سبز است بهار و رزم جانان یاران
سرخ است وطن ز خون یاران یاران
برخیز وطن ز زخم این اهرمنان
می خواندمان چو سر بداران یاران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر