جمعه، خرداد ۲۹، ۱۳۸۸

حساب خود را از آدمکشان اسلامی جدا کنید تا دیر نشده است!‏

حساب خود را از آدمکشان اسلامی جدا کنید تا دیر نشده است!


به مردم بپیوندید. با مردم هم راهی کنید. مردم را سرکوب نکنید. درد مردم درد شما نیز هست. مردم از خفقان و فقر و بیکاری و اعتیاد و فحشا و دروغ و جهل و جنایت مشتی جنایتکار به جان آمده اند. سیل خروشان مردم راه افتاده است تا بساط حکومت مشتی آخوند جنایتکار را فرو ریزد، در مقابل این سیل خروشان نایستید که شما اولین قربانیان این ستیز خواهید بود.

به هوش باشید که بالا دستی های این حکومت و شیطان زادگان از فرزند رهبر دجال گرفته تا جنتی و یزدی و مصباح و طبسی و ...... با امکاناتی که با زندگی و جان شما تامین می شوند، خواهند گریخت اما شما بیچاره های نواله گیر، از همه جا مانده و از همه جا رانده، تاوان خون آشامی آدمکشان اسلامی را خواهید داد!

بخودتان بیایید.

روی صحبت این قلم با شمایانیست که از حکومت خونبار اسلامی حمایت می کنید. شمایانی که به هر دلیل شغلی، مالی، بیکاری، فقر و ناداری و اجبارهای تا کنونی، ناگزیر در ردیف نیروهای بسیج و سپاه و کمیته و لباس شخصی قرار گرفته اید و به سرکوب مردم می پردازید؛ به ساده ترین بیان حساب خود را از حساب حاکمان جهل و جنایت اسلامی جدا کنید.

دیکتاتورهای مست قدرت، چنان کورند که سیل خروشان مردم بجان آمده را در نمی یابند اما پادوها و عمله های نواله گیری که به یک حقوق ماهانه و شغل و مقام و لقمه خون آلودی از این دست، می کوشند این حکومت راحفظ کنند، اولین قربانیانی خواهند بود که خشم انقلاب مردمی، حاکمیت جهل و جنایت را در هم می ریزد.

به جان فرزندان این سرزمین نیافتید. به خودتان بیاید. چشمتان را باز کنید. هیچ حکومتی، هیچ مقامی، هیچ نظامی ابدی نبوده و نیست. هیچ سرکوب و هیچ قتل و غارت و زندان، ماندگاری دایمی یک حکومت را ابدی نکرده و نمی کند.

همیشه تاریخ بیچاره های نواله گیری که سرباز و پادو و خوش خدمت جنایتکاران حاکم بوده اند، بیشترین تاوان سیاهکاریهای حکومتیان را داده اند. این اصل در این زمان، در این دوره و در مورد شمایانی که از حکومت اسلامی پشتیبانی می کنید، صدق می کند. شما نیز دچار چنین آتش خشم و انتقام خواهید شد.

از کشتن و افتادن به جان زن و فرزند مردم دست بردارید. عمله ی جهل و جنایت نشوید و حساب خودتان را از حساب جنایتکاران حاکم جدا کنید.

چشمتان را بازکنید. کمی فکرکنید. لحظه ای به خودتان بیایید از چه کسانی دفاع می کنید. خدا و قرآن و ائمه و بهشت و جهنم آن نیست که مشتی آدمکش مثل خامنه ای و جنتی و مصباح و..... در کله تان فرو کرده اند. فریب خوردن و نادانی و حماقت، دلیل بر بی گناهیتان نیست و نخواهد بود.

بخودتان بیاید و خود را به بلاهت و حماقت نزنید. مردمی که به خیابانها آمده اند برای آزادی و آبادانی این مرز و بوم می کوشند. این مردم جز سربلندی ایران، جز یک زندگی انسانی نمی خواهند. به جان این مردم نیافتید. با این مردم همراهی و همصدایی کنید. صف خود را از صف جنایتکاران حاکم جدا کنید. از جنایتکاران دفاع نکنید. این حکومت، این حاکمان دزد و دروغ و غارتگر با حماقت های کور ِ شما بر سرکارند. بدست شما جنایت می کنند. شمایان عمله های جهل و جنایت این جنایتکاران آدمکش هستید. نان به جنایت و قتل و خون ِ بی گناهان نخورید.
نگاهی به برادر و خواهر و پدر و مادر و خود و فرزندان خود بکنید. کسانی را که چماق بر آنان می کشید، دانشجویانی را که می کشید و شکنجه می کنید، سرکوب می کنید، با هزار خون دل و رنج و زحمت و امید بزرگ شده و عزیز کسان همین مردمند که بجانشان افتاده اید.
این کار جنایت است. این کار نارواست. این کار غیرانسانیست. و شمایان برای ماندگاری حکومتی که تا مغزاستخوان آلوده و پلید و دروغگو و غارتگر و مالیخولیاییست، دست به چنین جنایتهایی می زنید.
به شهرها و روستاها نگاه کنید. مردمی که سی سال از جنایت یک مشت آخوند به جان آمده اند، فریاد می کنند. اعتراض می کنند. این سیل راه افتاده است و تا بنیان این حکومت جهل و جنایت را فرو نریزد، قرار نخواهد داشت. بخودتان بیایید. با مردم هم راهی کنید. در صف مردم قرار گیرید و حساب خود را از حساب حاکمان آدمکش اسلامی جدا کنید.
این سرزمین و این مردم سزاوار این همه جنایت و فریب و قتل و غارت نیست. از هرچه سرکوب و استبداد و فقر و حاکمیت ِ دزد و فریبکار به جان آمده ایم. امروز مرگ یک بار، شیون هم یک بار است!
به خودتان بیایید و حساب خود را از حساب جنایتکاران حکومت اسلامی جدا کنید.

گیل آوایی
29 خرداد 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر