دوشنبه، اسفند ۰۲، ۱۳۸۹

زرتشت نماد نام ایرانی ماست- گیل آوایی

من با دل خون و خاوران آمده ام
از داغ و شکنجه ها بجان آمده ام
ای حاکم تازی بتو از من پیغام
از ریشه کنم ترا، از آن آمده ام
......
از بهر وطن با سر و جان آمده ام
با مهر وطن چو آرشان آمده ام
بر رهبر جمکرانی از من پیغام
خونخواه وطن منم از آن آمده ام
...........
ای هم وطنان بخون نشستن تا کی
بر دیو و ددان دخیل بستن تا کی
برخیز وطن ترا مرا می خواند
ایرانوطنیم، زهم گسستن تا کی
…….

تا بوده چنین که دیکتاتورها کورند
خونریز، زکابوس خود اندر گورند
با بودنشان جامعه در کور و کری
با جهل و خرافه دیکتاتورها جورند

……

ایران نه ز محمد است نه آل علی
گور ِ پدر همه علی آل ِ ولی
ایران وطن و جان و جهان است مرا
نبود وجبی ز آن ِ الله مملی

با داغ ِ وطن، وطن وطن می خوانم
وز سوگ سیاوشان من می خوانم
رزم است به کارزار ِ این اهرمنان
برخیز زیار بی کفن می خوانم
…..
زرتشت نماد نام ایرانی ماست
اسلام نشان ننگ و بدنامی ماست
از بهر حقارت است الله الله
عمامه بسر برای ناکامی ماست


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر