شنبه، آذر ۱۷، ۱۳۹۷

آماری از داراییهای من! - گیل آوایی

آماری از داراییهای من!
یادِ عارف جان قزوینی افتادم که گفت: منحصر شد همۀ دار و ندارم به جنون، / در چه ره خرج کنم این همه دارایی را!!!!
.
 پایان سال میلادی از راه می رسد و مانند شرکتهایی که آمادۀ حسابرسی سالانه و مالیاتی! می شوند!،  نگاهی انداخته ام به چند و چونِ کارهایی که تا کنون منتشر کرده ام.
کتابهایی که منتشر کرده ام تا این تاریخ مجموعاً 113944 بار از دو سایت دانلود شده اند. یک سایت، صفحۀ خودم در " مدیافایر" است که همۀ کتابهایم را در آن منتشر کرده و می کنم. و سایت دیگر هم " کتابناک " نام دارد و فقط 33 کتابم را منتشر کرده است. این سایت را نمی شناسم، یعنی چند و چونش را نمی دانم اما آمار دانلود 33 کتابم در آن تا این تاریخ به 62684 رسیده است.( آمار دانلودها در دسترس همگان از جمله خودم است)
و اما از صفحه من در سایت مدیافایر شمار دانلودها به 51260 رسیده است. در این سایت من برخی از داستانها( فقط ترجمه های از یک نویسنده)  را بصورت مجموعه در آورده ام.
یکی از جالبترین بخش انتشار، گذشته از شمار دانلودها، تماسهای خوانندگان کتابهایم هستند که بیشترِ آنها از داخل ایران و افغانستان بوده اند.
پیش از سایت مدیافایر، کتابهایم را در سایت داک-استاک منتشر می کردم اما از آن سایت خارج شدم و همۀ آمار دانلود کتابهایم در آن سایت نیز از بین رفته اند! بقول هلندیها" یامر = حیف!)
و در مورد ویدئوها
یکی از ویدئوهایی که منتشر کرده ام و بالاترین ببیننده را داشته، در فیسبوک است. این ویدئو بیش از 20000 بار دیده شده است! اگر شما ندیده اید، ببینید!!!
دلم می خواهد همینجا از دوستانی که مرا در انتشار و بازانتشار کارهایم یاری داده اند بویژه از آقای فتحی در سایت عصرنو، آقای اسد سیف در آوای تبعید، آقای باقر کتابدار در خبرنامۀ کتابهای رایگان صمیمانه، صد البته گیلکانه، سپاسگزاری کنم. از ناشرینِ کتابهایم هم سپاسگزارم اگر چه تا کنون هیچ آماری از آنها  دریافت نکرده ام تا در این آمارگیریِ پایان سال بیاورم. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر